addieklein76
Do³±czy³: 10 Lis 2018 Posty: 3
|
Wys³any: Sob Lis 10, 2018 10:49 Temat postu: adidas campus dames |
|
|
Ik hou van adidas campus dames vrijwel alles wat mode betreft, maar mijn passie ligt ongetwijfeld stevig bij schoenen, met name sneakers. Alle nieuws in verband met dit onderwerp valt me op, dus toen ik merkte dat er een nieuw paar Adidas op het punt stond te verschijnen, heb ik meteen het internet bekeken voor meer informatie!
De adidas pure boost x atr Adidas Sobakov voetbaltrainers zijn gestileerd in een eenvoudige maar effectieve zwart-witte kleurstelling met contrasterende beige zool, ontworpen met een scherpe en bijna puntige vorm voor een slank silhouet. Met een geribbelde stof over het hoofdgedeelte van de schoen, aangevuld met de klassieke drie strepen, maar toch ontworpen met een unieke draai die heel anders is dan alle andere paren in het Adidas-assortiment.
Deze adidas schoenen heren sale schoenen kwamen tot leven omdat Adidas besloot dat het tijd was om terrasschoeisel nieuw leven in te blazen, in de hoop dat deze nieuwe stijl een nieuwe opstand zal creëren voor fans die de sterke wortels van het merk voor straatvoetbal zullen waarderen. Zelfs de naam zelf heeft een opvallende en boeiende betekenis.
De naam adidas sobakov kopen Sobakov is de samensmelting van twee Russische woorden, Sobaka for Dog en Volk voor wolf. Beide dieren werken instinctief in packs en weren invallers af van hun eigen land en territorium, wat volgens Adidas een belangrijk element is voor veel consumenten in terrasstijl.
http://www.sports-be.com/ |
|